Jul 9, 2015

Tufnasta haljina sa čvorom


Dok sam šila ovu neobičnu haljinu za drugaricu, prošla sam kroz nekoliko faza i raspoloženja prema kroju. Da potsetim, u pitanju je kroj iz Burde 12/2012, #112. Prvo sam bila raspamećena njime, potom sam pomislila kako je čvor na stomaku loš detalj, koji dodaje volumen tamo gde bi ga trebalo izbegavati, a kada sam je konačno napravila divila sam se i haljini i sebi na izvedbi. Tada sam znala da želim da napravim i sebi isti model. 

Inicijalni plan je bio da iznova napravim test kroj, korigujem ga po svojim merama i građi, i zapravo odradim celu korekciju na isti način kao što sam je radila i za drugaricu. Međutim, kada sam izvadila kroj u svojoj veličini, shvatila sam da me mrzi da ponovo radim sve od nule, i rešila da malo rizikujem i skratim postupak. Zato sam prenela na svoj kroj iste korekcije koje sam napravila i na drugaricinoj haljini. Odabrala sam materijal iz svog šteka tkanina, a birala sam onaj za koji mi ne bi bilo žao da ga upropastim - sintetički saten sa elastinom, u teget boji sa bledoroze tufnicama.

Ja imam kraći torzo nego drugarica i generalno sam drugačije građena od nje, pa sam očekivala da bi kroj mogao imati dodatnih problema, i pored izmena. Kada sam probala haljinu, iznenadilo me je koliko je suknja delovala ravna i uža na meni spram toga kako isti model stoji drugarici. Skoro da sam bila razočarana. No, rešila sam da ne želim da bacim sav trud i materijal, pa sam blago modifikovala haljinu, tj. malo drugačije sam aranžirala nabore. Preklop koji se prema originalnom dizajnu uvija u čvor sam provukla kroz plastičnu kopču i prišila sa haljinu.

Na žalost, imam samo par slika u maloj rezoluciji da vam ilustrujem kako haljina izgleda na meni. Priznajem, nije tako lepa kao ona koju sam šila drugarici, ali je svakako slatka, i veoma je udobna.

Štepalica: Tufnasta haljina sa čvorom

Štepalica: Tufnasta haljina sa čvorom

Štepalica: Tufnasta haljina sa čvorom

I evo par kvalitetnijih slika haljine na krojačkoj lutki.

Štepalica: Tufnasta haljina sa čvorom

Štepalica: Tufnasta haljina sa čvorom

Povezani tekstovi

5 comments:

  1. Polka dots, what fun! looks great in this fabric too.

    ReplyDelete
  2. Odlična je! :) Ja ne volim ni tufne ni ove čvorove, ali ova haljina sjajno izgleda!

    ReplyDelete
  3. Slatka haljina i super ti stoji!

    ReplyDelete
  4. We have a great collection of African fabrics. Good quality at lowest price. For whole sell price Visit us hope you guys love them.
    Sequin Fabrics, Whole sell Sequin
    Meba Wo Abrokyere

    ReplyDelete
  5. Your dresses are stunning. It’s a brilliant sewing patterns idea, something I would have never thought of making!

    ReplyDelete